2012. szeptember 2., vasárnap

Üdvözöllek, Idegen! :)

Kedves Érdeklődők!


Először is hadd mutatkozzunk be! Én Klocsko Katalin vagyok, és ezt a blogot férjemmel, Klochko Vitaliy-val, közösen szerkesztjük. Már itt az elején elárulom, hogy én is veletek együtt tanulom ezt a csodálatos nyelvet, így hát magamon is tesztelem majd az oldal hatékonyságát.:)


Miért is kezdtünk bele? Amikor elhatároztam, hogy végre elkezdem ezt a nyelvet tanulni, olyan megoldást kerestem, ami számomra megvalósítható. Mivel édesanya vagyok, és a lányunk, Sophia még csak 13 hónapos, így nyelviskola szóba sem jöhetett. Aztán vettem könyveket, de egyedül nem igazán tudtam megbirkózni velük, Vitaliy pedig 3 műszakban dolgozik, így amikor itthon van, nem igazán tudom azzal leültetni 1-2 órára, hogy most pedig nekem segíts, nem beszélve arról, hogy erre az időre sem tudnám Sophiet hová tenni.
Maradt hát az a megoldás, hogy majd interneten tanulok, amíg a gyerek alszik. Igen ám, de magyar nyelvű oktató oldal egy szál sincs.:( Hát innen jött az ötlet. Én megcsinálom a magyar részt, Vitaliy hozzá teszi az oroszt és lőn egy nagyon hasznos kis oldal.:D

Amit itt nyújtani szeretnénk nektek egy kezdő szintű "tanfolyam", aminek keretein belül képesek lesztek alap párbeszédre, így ha orosz nyelv területre tévednétek, el fogtok tudni boldogulni.


A blogon megtalálható tartalom INGYENESEN hozzáférhető bárki számára korlátlanul, viszont másolása SZIGORÚAN TILOS!

Kívánok mindenkinek hasznos időtöltést és jó szórakozást, hisz a tanulást élvezettel jó csinálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése